2011-12-14 19:53

Jabb, finns nog inte så mycket att skriva tror jag inte.
Bara jävligt besviken just nu, men det är väl som vanligt antar jag?
Men man blir smått besviken när man skulle åkt och bowlat med klassen i borås imorgon, men morsn vägrar betala matpengar så ah, blir att vara hemma!
Städa & massa skit.. funderar fan på att möblera om i mitt rum med, dags för det nu..
Helgen blir nog att vara hemma tror jag, pallar inte åka någonstans, vill bara gräva ner mig i sängen & ligga här. 
Och härhemma bryr sig ju ingen om jag ligger här 24/7, så får bli hemma jag ligger här hela dagarna antar jag ;)
Hmm, vad mer?
Fick Mvg på min senaste inlämning i hälsopedagogiken, (det går bra nu?) trött som fan på skolan..
Vill bara bli 18 - få mig en lägenhet =
Kan styra och ställa över mitt egna jävla liv precis som jag fan vill.

Julafton blir väl att spendera hemma ändå, för lilla Jolines skull, om man nu ens får hålla henne något (skulle inte tro det, men antar att man får hoppas).


Jag hoppas fan 2012 blir ett jävligt mycket bättre år än detta, för detta suger röv!









Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


"Någon inom familjen"

"om man nu ens får hålla henne något (skulle inte tro det" uuummm.. vad menar du med detta tanja? fick du inte hålla joline något under julen? det stämmer inte riktigt vaa...? tror någon ljuger här

2012-01-02 | 21:09:04




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!