Ingen förstår varför..

Folk som skaffar barn, i unga åldrar.
Det är helt okej tycker jag, vissa är födda till att vara just föräldrar.
Men folk som skaffar barn bara för att alla andra gör det, bara som visningsobjekt,
Jag blir så jävla förbannat arg men mest ledsen!
Speciellt när det är folk som inte är värda att bli föräldrar, inte innan dom vuxit till sig iallafall & skippar spriten!
När man själv, har fått missfall, två gånger, två jävla gånger..
Är jag inte värd att få behålla ett litet liv, ett barn som tillhör mig, som är från mig, mitt kött och blod?
Nej det verkar inte så, jag ska bara förlora allt..
Det jag mest i hela världen vill ha..
Medans andra jävla idioter ska kunna få det, och allting blir perfekt.
Men inte för mig?
Varför hatar gud mig så mycket?
Jag som alltid hållt mig laglig, aldrig testat droger, fan aldrig ens testat att röka!
Men ändå ska jag aldrig få bli lycklig?
Fyfan..

Jag vill aldrig veta av er igen, för ni fattar ingenting om livet, 
eller ens om hur det är att ta hand om någon som är helt beroende av er tills 18 år framåt...


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!