Freeeedag!

Idag är det då fredag, veckan har gått riktigt fort.
Tror till och med pojken tycker det ;)
Ledig i måndags pga att vår lärare som vi skulle ha under dagen, är mammaledig, är hon kommande Måndag med.
Härligt!
Så från Onsdagen till Torsdagen, sov jag hos min älskling.
Så igår var vi med hans bror Jimmy (Jimmys fru Sahra & Pojkarnas syster Sabina).
I borås för tjejerna skulle göra prov på deras skola.
Så jag & pojkarna var i olika affärer och kollade litegranna.
Vet tyvärr inte vilka som läser min blogg, eftersom jag inte satt in inställningar för att kunna se det. 
Borde inte vara så många eftersom jag har lösenord på denna, så tror jag vet vilka det är som kikar in här ibland ;)

I vilket fall som helst så tittar jag & killen runt på en liten söt sak, som vi ska åka och kolla på idag.
Lite "hemlighetsmakeri" kan man nog kalla det allt ;)
Men nu ska ni inte förhasta er!
För jag kommer inte att avslöja något än föräns det är helt säkert ;)
Så vänta med spänning!

Imorgon ska vi till min syster Theres och vara där lite.
Tjöta lite, ska gosa med lilla söta Hannah som nu kan krypa som en liten galning och snart kan hon till och med stå upp när hon håller i sig ;)
Ska äta middag där med om jag förstod det rätt! :)
Ska bli Jättemysigt!

Sen blir det nog bara lugnt,

Justja!
Jag ska iväg på tjejkväll ikväll med, lite dricka, tacos, tjötande med dom söta, spela Twister & singstar ;)
Ska bli Jättekul!
Man blir så glad när man blir bjuden på sånt, man känner sig så treevlig :)

& man blir ju glad när folk vill träffa en utanför skolan likaså!


Jaja, nu har jag kommunikation, kanske dags att lyssna lite nu ;-)


/Tanjisch
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!