Jävligt dålig morgon.

Happ, väntade på taxin jag vet inte Hur länge,
Sen självklart kommer hon så sent så vi inte hinner med bussen, kör som en idiot på vägarna till ambjörnarp och släpper av oss där.
Fan va jag hatar att stressas..

Så jävla typsikt, då kan hon väl komma lite tidigare istället?!
Men Neeejdå..




I vilket fall som helst, helgen har varit jättebra,
Hittade fina kläder i Ullared i fredags, 
sen i lördags åkte vi till borås - knalleland med babe, becka & deras föräldrar.
hittade mig ett par skor.
På kvällen åkte jag & hjärtat på bio i borås, kollade på Real Steel.
Efter det gick vi & köpte Subway mackor.
Mums!

Igår var det lugnt, satt och pluggade men känns inte som att jag fick in något i huvudet, helvete..

På kvällen åkte vi hem till mig, kollade film och bara myste, underbart! ♥
Kollade lite film & åt cheeseballs.
Bra slut på en Söndag!

Nu sitter jag i skolan, tjat som vanligt, lyssnar på musik och pratar inte med någon,
inte på humör för det ännu..

Idag blir det väl en jävligt tråkig dag som vanligt antar jag,
bara till att tröka sig igenom den, sen åka hem och gräva ner mig i täcket.


När vi åkte hem från ullared i fredags så lyssnade vi på radion där TittiRix Fm intervjuade Alexander Bard.

Dom spelade hans bands nyaste låt, och herregud vad bra den är!

Fastnade Direkt :)


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!