Alltid Dig Trogen Robin Backe! ♥

Happ, inte skrivit här på ett tag, förlåt.
Men inte haft orken eller lusten till det..
Ni får skylla på min vinter depression som kommit igång helt enkelt..
Har inte lust med någonting.
Vill bara sova bort alla dagar..
Men det är ingen som förstår sig på det,
Men tro mig, det är inte så jäkla kul att ha det så..
Spelar ingen roll hur länge jag sover,
Hur nyttigt jag äter, om jag är ute och går osv..
Jag är fortfarande lika trött..
I vilket fall som helst, vill att folk ska ta hänsyn till detta, 
vilket ingen gör iofs :s

Menmen!

Snart är det den 15 December
Då har jag och min snygging varit tillsammans i fyra månader,
fyra helt underbara månader.
Tiden tillsammans med min älskling har inte varit annat än underbart! ♥


♥ I Love you Babe, Just So You Know


På fredag blir det ullared,
på lördag blir det Borås
Söndag hoppas jag att det blir Lugnt?

Mycket att göra innan jul, men är härligt att ha saker att göra faktiskt, 
härligt att komma ut på dagarna, tillsammans med mitt ♥




XoXo Hansen
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!