Jävla skitmorgon.

Är så jävla förbannat trött på att försova mig.
Går jag och lägger mig tidigare någon dag – så försover jag mig.
Lägger jag mig för sent (självklart) – försover jag mig.
Okey att man inte ska lägga sig hur sent som helst, men denna vinter depressionen,
gör det inte alls enkelt för mig & jag blir så frustrerar varje gång jag tänker på hur lääänge det är kvar innan det blir ljust på dagarna igen.. brr..
Vintern är jättefin, men måste packa på mig ton med kläder för att inte frysa, verkar det som.
Medans andra glatt skuttar omkring i kylan som dumma dumma fån !!
Och nu sitter jag här, ute i kylan, med en regnjacka på mig, och ska vänta på bussen i 15 minuter till…
Känns mitt liv värt? Nej !!
Fan jävla skit dag, hade man haft en ordentlig jacka hade det kanske inte varit så farligt, men nu har jag ju inte det…
Nåväl, ska slita klaga nuuuu..

Igår var det en jättemysig kväll, då firade jag & mitt hjärtegos 3 månader tillsammans!
Det blev popcorn, cola & hade att välja på två filmer
Horrible bosses & Rio.
Vi kollade på Rio för mamma & pappa skulle kolla med oss.
Så horrible bosses ska Jag och babe se på fredag..
Iaf jag ;)
Sen så gick vi iaf upp till mitt rum, jag tände en massa ljus lite överallt, sen myste vi bara, pratade mest.
Kollade lite vad som gick på teven J
Går och fira med en lugn kväll med ju istället för att vara ute och ränna?
I helgen vet jag inte riktigt vad vi ska göra faktiskt, tror inte vi har något inplanerat,
änsålänge…

Men nu måste jag fan avsluta detta inlägg för känner inte av mina fingrar längre !!!

/Tanja.





Såhär glatt var mitt inlägg imorse..

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!