Man kan inte lita på någon längre?

Jävla "vänner" som klagar på att dom inte har några kvar som står kvar där för dom, men det var ju dom själva som skapade sin ensamhet?
Jag har försökt höra av mig ofta, och det har bara lovats om och om igen att vi ska hitta på något.
Men tillslut ger jag fan upp, lägger hellre den tiden på min pojke isåfall om det ska vara så jävla svårt att unna mig någon timme att umgås!


Allt skitsnack som gör, ni äcklar mig!
Hur kan ni roa er med att snacka skit om folk på internet, på era bloggar, facebook osv!
Hur fan kan Ni?!
Sitta och psyka ner folk som ni vet läser, ni Vet hur mycket dom tar åt sig och hur lätt dom gör det!
Fan va förbannad ni gör mig!
Jävla svin.
Man kan fan inte ens lita på sin egna familj längre, ni bara ljuger, snacka skit om varandra, trakasserar.
Det äcklar mig.
Glad att jag startar mitt egna liv, lååååångt borta från er, från alla problemen.
Min syster har jag, 
Men det vet man väl kanske inte heller hur länge till det varar!

Jävla massa skit, ni beter er fan som små jävla 12 åringar...


Vem fan kan man lita på när man inte ens kan lita på sin familj?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!