Your words make me whole again

Du är min ängel utan vingar,
du är min räddare i nöden,
du drog upp mig ur det svarta,
precis när jag behövde dig som mest.
Har jag någonsin sagt hur mycket jag älskar dig?
Jag skulle ge upp allt för dig,
skulle offra mitt liv för dig,
jag vill kunna vakna upp varje morgon,
och veta att jag har dig vid min sida.
Det är dig jag vill leva förevigt med,
att det är till dig jag säger " tills döden skiljer oss åt".
när jag dör, vill jag kunna tänka att jag blivit älskad i mitt liv.
Att jag har gjort någonting rätt,
Att jag fått dig att må bra, och gjort dig lycklig
Jag vill vara din tjej.
Din tjej förevigt.
Jag älskar dig Robin Backe,
Jag finns alltid här för dig ifall du skulle falla - så tar jag emot dig.
Behöver du någon att prata med - then I'm here.
Behöver du någon som pushar dig en ledsam dag - så vet du vart jag finns!
det är din hand jag kommer hålla då jag dör.
Skulle ge dig allt guld i världen om du så önskat!
Hade gett dig allt jag kunnat,
ag har kanske inte så mycket att erbjuda,
Jag är ingen speciell tjej.
men jag kan erbjuda dig mitt hjärta,
och hela resten av mitt liv.
Du är min ängel utan vingar,
du är min räddare i nöden,
du drog upp mig ur det svarta,
precis när jag behövde dig som mest.
Har jag någonsin sagt hur mycket jag älskar dig?
Jag skulle ge upp allt för dig,
skulle offra mitt liv för dig,
jag vill kunna vakna upp varje morgon,
och veta att jag har dig vid min sida.
Det är dig jag vill leva förevigt med,
att det är till dig jag säger " tills döden skiljer oss åt".
När jag dör, vill jag kunna veta att jag blivit älskad i mitt liv.
Att jag har gjort någonting rätt,
Att jag fått dig att må bra, och gjort dig lycklig
Jag vill vara din tjej.
Din tjej förevigt.
Jag älskar dig Robin Backe,
Jag finns alltid här för dig ifall du skulle falla - så tar jag emot dig.
Behöver du någon att prata med - then I'm here.
Behöver du någon som pushar dig en ledsam dag - så vet du vart jag finns!
Skulle ge dig allt guld i världen om du så önskat!
Hade gett dig allt jag kunnat,
Jag har kanske inte så mycket att erbjuda,
Jag är ingen speciell tjej.
men jag kan erbjuda dig mitt hjärta, 
Resten av mitt liv.






/TanjaHansen
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!