Paus från filmen!

Låg & kollade på "No strings attached" men sen kände jag att jag blev trött, och vill inte somna ännu precis.. hålla mig uppe lite senare idag ;)



Så Sitter här igen, med musik i ena örat, pratar lite med Loka Lilla på Chatten, saknar min lilla lilla flicka.. alla våra dagar på Viskastrand!
Wosh, saknar tillbaka ibland.. :(

Glöm aldrig, att du är speciell, lilla flicka, Tanja kommer alltid finnas här för dig <3





Ikväll händer det inte alls mycket, lite deprimerande.. 
därför bestämde jag mig för att kolla med lollolol (Lollo) om vi skulle ut & gå lite :)
Det slutade med att jag ska gå ner & möta henne vid bussen, sen drar vi till alexs föräldrar & kollar på när pojkarna tatuerar sig(:

Får se ifall älskling dyker upp hos alex när han spelat färdigt här hemma, jag hoppas det iallafall!



Tittar atm igenom designen på min blogg, jag är nöjd..
Men frågan är om jag är helt nöjd?
Hmm..




/Tanjisch
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!