Ensam - Igen.

Ligger i min efterlängtade gosiga säng!
Enda problemet är att jag ligger här ensam..
Saknar min älskling som fan just nu, hade gjort vaaaad som heeeelst för att ha honom här,
Röra vid honom, ligga på hans bröstkorg & kolla på en film, med lite tända ljus..
Hade varit så mysigt, åhh, min gosepojk..

Menmen, ledig imorgon. Vår lärare har mammaledigt, så då fick vi med ledigt!
Gutt ;)

Blir väl att städa då, koppla ihop min DvD som jag inte orkat göra sen dess att vi hade mamma & pappas silverbröllop..

Sen lite annat fix.
På kvällen blir det en låååång dusch, kanske ett bad istället med lite ljus?

Sen efter det, fixa kläder, sätta på mina lösnaglar igen som jag tog av häromkvällen då jag blev frustrerar över att vissa hade blivit lösa..

Men somsagt, innan allt det där sker imorgon kväll så ska det städas, dammas, dammsugas, Tvättas, osv..

Kan behövas, inte varit hemma på ett tag & är knappt hemma längre alls.
Så får ta ett rejält röj helt enkelt...

Fått mina skolkort nu på posten med under veckan jag inte varit hemma!



Ganska nöjd ;-)


Men nu ska jag fortsätta med lite annat pyssel!



/Tanjisch
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


eva

Så fin gumman men det är du ju alltid jag har ju bara ett kort på dig när du va liten med den orange tröjan puss och kram

2011-11-07 | 14:15:02




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!